Galeria Klimatu

(0.52)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2)

Niekompetentny sprzedawca, czyli...
Niekompetentny sprzedawca, czyli jak stracić 5 klientów w 15 minut. Wystawione oceny bardzo skrajne, ale jestem przekonany, że w pełni zasłużone. Klient nr 1 i nr 2 został zniechęcony długim czekaniem, aż Pani skończy tłumaczyć swojej mamie przez telefon jak się sprawdza wielkość plików i jak się nagrywa na pendrive. Klient nr 3 i nr 4. Pani żując gumę pisała sms jedną ręką rozmawiając z klientami. Klient nr 5. Ten był najbardziej wytrwały i przeszkodził w pisaniu owego lub kolejnego sms i pytał szczegółowo o produkty. Pani nie posiadała zupełnie wiedzy merytorycznej na temat sprzedawanego produktu (dalej żując gumę i trzymając ręce na bokach). Pani zrezygnowała oczywiście z zakupu choć już myślałem, że mimo wszystko do niego dojdzie. Myślę, że na miejscu pracodawcy byłbym bardzo nie zadowolony z takiej obsługi i potencjalnych strat. Patrząc z perspektywy zaledwie tych 15 minut siedząc obok, aż strach pomyśleć ilu klientów w ciągu miesiąca jest podobnie traktowanych. Szczerze mówiąc dawno nie widziałem czegoś podobnego.

Paweł_1288

07.04.2011

Placówka

Kraków, Zakopiańska 105

Nie zgadzam się (5)

Galeria Klimatu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Galeria Klimatu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Przeciętnie.
OK.