Niekompetentny sprzedawca, czyli jak stracić 5 klientów w 15 minut. Wystawione oceny bardzo skrajne, ale jestem przekonany, że w pełni zasłużone.
Klient nr 1 i nr 2 został zniechęcony długim czekaniem, aż Pani skończy tłumaczyć swojej mamie przez telefon jak się sprawdza wielkość plików i jak się nagrywa na pendrive.
Klient nr 3 i nr 4. Pani żując gumę pisała sms jedną ręką rozmawiając z klientami.
Klient nr 5. Ten był najbardziej wytrwały i przeszkodził w pisaniu owego lub kolejnego sms i pytał szczegółowo o produkty. Pani nie posiadała zupełnie wiedzy merytorycznej na temat sprzedawanego produktu (dalej żując gumę i trzymając ręce na bokach). Pani zrezygnowała oczywiście z zakupu choć już myślałem, że mimo wszystko do niego dojdzie. Myślę, że na miejscu pracodawcy byłbym bardzo nie zadowolony z takiej obsługi i potencjalnych strat. Patrząc z perspektywy zaledwie tych 15 minut siedząc obok, aż strach pomyśleć ilu klientów w ciągu miesiąca jest podobnie traktowanych. Szczerze mówiąc dawno nie widziałem czegoś podobnego.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.