Burberry

(3.90)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (5 z 6)

Sklep Burberry w...
Sklep Burberry w Poznaniu charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem obsługi. Panie pracujące w sklepie budują najpierw relację z klientem a podczas rozmowy ustalają styl danej osoby oraz potrzeby, z którymi przyszła do sklepu. Czułam się naprawdę jak wyjątkowy klient, dodatki które zostały mi zasugerowane przez ekspedientkę idealnie się komponowały z wybranym strojem a uwagi skierowane w moim kierunku jednoznacznie pozwoliły mi podjąć decyzję i wybrać strój, który w 200% spełnił moje oczekiwania.

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2013

Placówka

Poznań, Paderewskiego

Nie zgadzam się (1)
Sklep z którego...
Sklep z którego człowiek nie ma ochoty wychodzić, atmosfera zbudowana przez obsługę sprawiła, że czułam się wyjątkowo. Obsługa perfekcyjna, miła, nienachalna ale umiejetnie potrafiąca doradzić. Wygląd sklepu bez zarzutów - elegancki z dobrze eksponowanym towarem. Jedna uwaga zdazyło mi się wziąśc do ręki towar bez ceny - to nie powinno mieć miejsca , takie braki w tak ekskluzywnym sklepie.

zarejestrowany-uzytkownik

22.07.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (0)
Do sklepu Burberry...
Do sklepu Burberry udałam się, aby znaleźć coś ciekawego na prezent dla mamy. Koleżanka poleciła mi ten sklep, jako miejsce, gdzie można kupić fajne rzeczy. Niestety okazało, że ceny są sporo za wysokie jak dla mnie. Ogólnie w sklepie przytulnie, obsługa bardzo uprzejma, uśmiechnięta. Jak dla mnie zbyt mały wybór.

Klaudia_150

10.06.2012

Placówka

Katowice, Silesia City Center, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (1)
Byłam w sklepie...
Byłam w sklepie Burberry. Nie żebym się łudziła, ze coś tam kupię, to zdecydowanie nie na moje możliwości finansowe, po prostu towarzyszyłam mojej chrzestnej, która czasem kupuje tam dodatki. Sklep piękny – w ładnej kamienicy, wysokie, jasne wnętrze. Czystość i porządek idealnie utrzymane, przyjemny zapach, muzyka na odpowiednim poziomie. Ubrania i akcesoria również piękne, porządnie wykonane, z dobrych materiałów, klasyczne. Ceny – jak dla mnie totalnie z kosmosu. Apaszki za tysiąc złotych, torebki za 4 tysiące. Czy jest to warte swojej ceny – nie mnie to oceniać. Ja oceniam obsługę, a ta była przeciętna. Dobra, ale po takim sklepie spodziewałam się czegoś więcej, większego zainteresowania, więcej entuzjazmu. Pracownica niewątpliwie miała wiedzę na temat asortymentu sklepu, ale nie do końca umiała nawiązać dobry kontakt z klientem, stworzyć więź.

Karolina_962

30.05.2012

Placówka

Poznań, Paderewskiego

Nie zgadzam się (0)
Jakiś czas temu...
Jakiś czas temu odwiedziłam ekskluzywny butik firmy Burberry w Warszawie. Szukałam tam prezentu dla siostry. Niestety wyszłam z niczym, ponieważ pracownica nie była zainteresowana obsługą. Zajęła się mną "z łaski" i dokładnie w ten sposób pokazywała mi produkty - od niechcenia. Musiałam od niej wyciągać każdą informację, a to przecież nie o to chodzi. Jeśli wybieram się do butiku, gdzie chcę wydać sporo pieniędzy, pragnę wymagać zajęcia się mną w sposób wyjątkowy. Raczej tam nie wrócę. Duży minus....

zalogowany_użytkownik

13.03.2011

Placówka

Warszawa, plac Trzech Krzyży

Nie zgadzam się (32)

Burberry

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Burberry?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?