Trattoria Bellini

(3.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Wchodząc do restauracji...
Wchodząc do restauracji Magdy Gessler spodziewałam się wiele.Wystrój i klimat zdecydowanie mnie nie zaawiodl.W restauracji umieszczonej w wysokiej piwnicy czułam się jak w podziemiach u dziadków, w dobrym znaczeniu tych słów.Już przy wejściu czekała na nas kelnerka-młoda,bardzo miła pani,której "ludowy" strój idealnie komponował się z wystrojem.Generalnie z wizyty byłabym bardzo zadowolona,gdyby nie niespodzianka w postaci ton piasku w nieumytej rukoli,którą nam podano.Piasku było tak dużo, że dało się go zobaczyć gołym okiem!Na szczęscie reakcja obsługi była więcej niz odpowiednia i po zwróceniu uwagi talerz z daniem został natychmiast wymieniony.Mimo pustyni na moim talerzu wizyte uznaje za udaną i chętnie jeszcze kiedyś ją powtórze,by zobaczyć czy wpadki nie zdarzają się im zbyt często.

Marzena_392

05.09.2011

Placówka

Warszawa, Rynek Starego Miasta 21

Nie zgadzam się (2)
Byłam niedawno z...
Byłam niedawno z przyjaciółką w Trattorii Bellini pani Gesslerowej mieszczącej się przy Rynku Starego Miasta. Podsumuję krótko: duże rozczarowanie. Zaczęło się od tego, że podano nam tylko kartę dań, natomiast zabrakło karty napojów - na pytanie o nią kelner odpowiedział, że napoje są standardowe, ale karta się nie pojawiła - nie wiem, czy lokal w ogóle jej nie wydrukował, czy panu nie chciało się jej przynieść. Najśmieszniejsze jest to, że na stronie restauracji jest informacja, że mają sommeliera. Po co im sommelier, skoro nie podają klientom karty win? Napoje zamawia się w ciemno, nie wiedząc, jaki jest wybór i ile kosztują. Kolejny mankament - ogródek tej restauracji jako jedyny z ogródków na Rynku nie posiada parasoli. Słońce świeciło nam w oczy, co było dużą niedogodnością podczas rozmowy i spożywania posiłku. Później dla odmiany skropił nas deszczyk. Porcje mikroskopijne, a ceny nieadekwatne do ich wielkości. Zamówiłyśmy ravioli - przyjaciółka z truflami, których nie udało jej się doszukać w daniu, a ja ze szparagami. Dostałyśmy po 5 niedużych pierożków. Spodziewałam się, że w daniu będą kawałki szparagów, niestety był tylko sos ze zmiksowanych szparagów - myślę, że na porcję nie zużyto więcej niż 1/2 szparaga. Cena porcji, która miała wielkość przekąskową - 22 zł. Dania główne bez dodatków - trzeba je domówić, oczywiście za dodatkową opłatą - same nie jadłyśmy, ale widziałam przy sąsiednym stoliku, że ktoś dostał mały kawałek mięsa na środku wielkiego talerza. Zamówiłyśmy deser - panna cottę. Porcja malusieńka - o połowę mniejsza niż spotyka się w innych restauracjach, a cena 11 zł. Na koniec dostałyśmy rachunek opiewający na blisko 50 zł od osoby za 3 pozycje: małą porcję ravioli, deser i kawę lub herbatę. Na rachunku odręcznie dopisano 10% za serwis. Opuściłyśmy restaurację głodne, złe - czułyśmy się oszukane. Aby się tam najeść, trzeba by zamówić kilka pozycji z karty i zapłacić przesadzony, moim zdaniem, rachunek

zarejestrowany-uzytkownik

23.02.2011

Placówka

Warszawa, Rynek Starego Miasta 21

Nie zgadzam się (5)

Trattoria Bellini

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Trattoria Bellini?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wchodząc do restauracji...
Wchodząc do restauracji Magdy Gessler spodziewałam się wiele.Wystrój i klimat zdecydowanie mnie nie zaawiodl.W restauracji umieszczonej w wysokiej piwnicy czułam się jak w podziemiach u dziadków, w dobrym znaczeniu tych słów.Już przy wejściu czekała na nas kelnerka-młoda,bardzo miła pani,której "ludowy" strój idealnie komponował się z wystrojem.Generalnie z wizyty byłabym bardzo zadowolona,gdyby nie niespodzianka w postaci ton piasku w nieumytej rukoli,którą nam podano.Piasku było tak dużo, że dało się go zobaczyć gołym okiem!Na szczęscie reakcja obsługi była więcej niz odpowiednia i po zwróceniu uwagi talerz z daniem został natychmiast wymieniony.Mimo pustyni na moim talerzu wizyte uznaje za udaną i chętnie jeszcze kiedyś ją powtórze,by zobaczyć czy wpadki nie zdarzają się im zbyt często.