Kursując po mieście nie jednokrotnie widziałam wielki bilbordy .
Co z powodowo że zwróciłam na nie uwagę?
Kolor, grafika, wielkość….?
Swoim zwyczajem zakodowałam sobie w głowie w każdym bądź razie adres www.twojakrowa.pl/.
Wolnej chwili jak akurat miałam dostęp do komputera postanawiam sprawdzić o co chodzi?
Myślałam iż jest to pierwsza część zwiastunowa jakieś kampanii marketingowej .
Okazuje się iż nie do końca.
Strona tożsama z wyglądem plakatu .
I taki oto tekst
Witamy serdecznie
Jeśli trafiłeś na tę stronę to znaczy,
Jeśli trafiłeś na tę stronę to znaczy,
że widziałeś plakat reklamujący jedyną
w Europie wypożyczalnię krów.
Niestety taka usługa jeszcze
w Polsce nie istnieje.
I dalej
Wziąłeś udział w badaniu
marketingowym zorganizowanym
przez lidera reklamy zewnętrznej
Ströer Media, którego celem było
sprawdzenie skuteczności działań
reklamowych w oparciu tylko o jedno
medium: outdoor
Dziękujemy za poMUUUUUUc! i udział
w badaniu, Ströer Media
Dość nie szablonowa akcja, która nie do końca rozumiem jaki ma sens, oprócz tego zdawać by się mogło oczywistego jakim jest zdobycie atutu w pertraktacjach z potencjalnymi reklamodawcami w oparciu o licznik wejść który obrazuje jej mniejszą bądź też większą skuteczność.
Kursując po mieście nie jednokrotnie widziałam wielki bilbordy .
Co z powodowo że zwróciłam na nie uwagę?
Kolor, grafika, wielkość….?
Swoim zwyczajem zakodowałam sobie w głowie w każdym bądź razie adres www.twojakrowa.pl/.
Wolnej chwili jak akurat miałam dostęp do komputera postanawiam sprawdzić o co chodzi?
Myślałam iż jest to pierwsza część zwiastunowa jakieś kampanii marketingowej .
Okazuje się iż nie do końca.
Strona tożsama z wyglądem plakatu .
I taki oto tekst
Witamy serdecznie
Jeśli trafiłeś na tę stronę to znaczy,
Jeśli trafiłeś na tę stronę to znaczy,
że widziałeś plakat reklamujący jedyną
w Europie wypożyczalnię krów.
Niestety taka usługa jeszcze
w Polsce nie istnieje.
I dalej
Wziąłeś udział w badaniu
marketingowym zorganizowanym
przez lidera reklamy zewnętrznej
Ströer Media, którego celem było
sprawdzenie skuteczności działań
reklamowych w oparciu tylko o jedno
medium: outdoor
Dziękujemy za poMUUUUUUc! i udział
w badaniu, Ströer Media
Dość nie szablonowa akcja, która nie do końca rozumiem jaki ma sens, oprócz tego zdawać by się mogło oczywistego jakim jest zdobycie atutu w pertraktacjach z potencjalnymi reklamodawcami w oparciu o licznik wejść który obrazuje jej mniejszą bądź też większą skuteczność.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.