Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Stroer Media
Treść opinii: Kursując po mieście nie jednokrotnie widziałam wielki bilbordy . Co z powodowo że zwróciłam na nie uwagę? Kolor, grafika, wielkość….? Swoim zwyczajem zakodowałam sobie w głowie w każdym bądź razie adres www.twojakrowa.pl/. Wolnej chwili jak akurat miałam dostęp do komputera postanawiam sprawdzić o co chodzi? Myślałam iż jest to pierwsza część zwiastunowa jakieś kampanii marketingowej . Okazuje się iż nie do końca. Strona tożsama z wyglądem plakatu . I taki oto tekst Witamy serdecznie Jeśli trafiłeś na tę stronę to znaczy, Jeśli trafiłeś na tę stronę to znaczy, że widziałeś plakat reklamujący jedyną w Europie wypożyczalnię krów. Niestety taka usługa jeszcze w Polsce nie istnieje. I dalej Wziąłeś udział w badaniu marketingowym zorganizowanym przez lidera reklamy zewnętrznej Ströer Media, którego celem było sprawdzenie skuteczności działań reklamowych w oparciu tylko o jedno medium: outdoor Dziękujemy za poMUUUUUUc! i udział w badaniu, Ströer Media Dość nie szablonowa akcja, która nie do końca rozumiem jaki ma sens, oprócz tego zdawać by się mogło oczywistego jakim jest zdobycie atutu w pertraktacjach z potencjalnymi reklamodawcami w oparciu o licznik wejść który obrazuje jej mniejszą bądź też większą skuteczność.