PeCet

(4.38)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

szunaJ

04.11.2016

Placówka

Świecie, Batorego

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: oferta i cena, wygląd miejsca obsługi. Na plus: personel, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.

szunaJ

19.04.2016

Placówka

Świecie, Batorego

Nie zgadzam się (0)
Postanowiłam kupić tusze...
Postanowiłam kupić tusze do drukarki, udałam się więc do sklepu przy ulicy Batorego. Sklep z zewnątrz jest słabo rozreklamowany. W środku także nie prezentuje się najlepiej. Jednak jeśli chodzi o asortyment- jest go całkiem sporo. Pracownik (młody, szczupły, wysoki mężczyzna) dobrze doradza w wyborze odpowiedniego sprzętu. Ceny są dosyć konkurencyjne.

zarejestrowany-uzytkownik

20.09.2012

Placówka

Świecie, Batorego

Nie zgadzam się (0)
Potrzeba było zakupić...
Potrzeba było zakupić napęd do komputera. Udałem się do sklepu o dźwięcznej nazwie PeCet. Tam sprzedawca był zajęty rozmowa telefoniczną i nie była to rozmowa z klientem. Zaczekałem więc może ze 2 minuty aż sprzedawca zainteresował się moją osobą. Poprosiłem o poradę odnośnie napędów i wskazanie rozwiązania możliwie w najniższej cenie. Spezdawca zaproponował mi napęd DVD bezmarkowy za 110 zł co mnie ucieszyło, tym bardziej że produkt jest objęty 2 letnią gwarancją. Pomimo nieudanego startu sprzedawca okazał się dobrym profesjonalistą.

Marcin_1182

12.02.2011

Placówka

Grudziądz, Chełmińska

Nie zgadzam się (1)

PeCet

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PeCet?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: oferta i cena, personel, wygląd miejsca obsługi, sprawność obsługi, wiedza i doradztwo.