Minimarket Kupiec

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Dosyć duże natężenie...
Dosyć duże natężenie ruchu, co spowodowało brak koszyków, bez których nie można wejść na salę sprzedaży. Klienci zdenerwowani faktem, że muszą stać w kolejce oczekującej na koszyki. Na regałach sklepowych porządek, wszystko dobrze widoczne i łatwo dostępne. Ceny przystępne, chyba spowodowane jest to tym, że starają się odzyskać klientów, którzy wybierają zakupy w niedawno otwartej Biedronce. Personel troszeczkę bezczynnie snuje się w dosyć ciasnych przejściach. Przy kasie praca idzie szybko i sprawnie, większość kasjerek z uśmiechem rozmawia z klientem i zajmuje się swoimi obowiązkami, jednak trafiłam na młodą kasjerkę, która pod ladą pisała sms'a rozglądając się aby nikt z kierownictwa jej nie przyłapał.

zarejestrowany-uzytkownik

17.02.2010

Placówka

Gdańsk, Stryjewskiego

Nie zgadzam się (26)
Celem mojej dzisiejszej...
Celem mojej dzisiejszej wizyty w sklepie był zakup chusteczek higienicznych oraz pół kilograma jabłek. Za wszystko zapłaciłam 1,06zł. Zaraz po wejściu do sklepu zauważyłam siedzące przy stoliczku przeznaczonym do klientów trzy sprzedawczynie jedzące lody rozmawiające z dwonma mężczyznami. Wyglądało to na scenę z klubu a nie ze sklepu. Nie było kolejek. Grzecznie się spytałam czy któraś z pań może mnie obsłużyć. Mało tego ta do której się zwróciłam wskazała na koleżankę. Obsłużyła mnie brunetka w wieku 30-40 lat w długich włosach. W sklepie panowała odpowiednia temperatura, rolety były zasłonięte, był fajny półcień. Za zakupy zapłaciłam też nie dużo, jabłka były smaczne, kiedy sprzedawczyni zważyła te jabłka i było trochę więcej, to grzecznie się spytała czy tak może zostać. Jednak za te lody zdecydowanie -2, nie pierwszy raz te panie siedzą przy tym stoliczku razem, a to zbyt dobrze nie świadczy i nie wygląda od strony klienta.

Anna_149

30.04.2009

Placówka

Drzycim, Dworcowa 6

Nie zgadzam się (22)
Totalna ignorancja klienta,...
Totalna ignorancja klienta, w większości towarów brak cen, kiedy zapytałam o cenę chleba pani kazała mi sprawdzić na czytniku. Zadałam jej pytanie czy z każdym towarem tak należy zrobić bo nie wiadomo co ile kosztuje, wzruszyła ramionami i nic nie odpowiedziała. To była tylko ekspedientka, od której nie zależy zbyt wiele, wiec poprosiłam i kierownika, ale on się nie pojawił (zignorował klienta), wiec pofatygowałam się do kierownika a właściwie kierowniczki. Zadałam jej to samo pytanie, o cenę chleba, wspomniałam że na żadnym chlebie jej nie ma, pani się wzburzyła i wstała by mi pokazać że nie mam racji. Wyszłyśmy na sklep i pani kierownik pewnym ruchem ręki wskazała tablicę, na której, ku jej zdziwieniu nie było ani jednej ceny. Nie wiem co ją tak zaskoczyło, gdyż tam nigdy nie było cen. Wszelkie interwencje by podczas wyboru towaru znać cenę, mijały bez echa, nikogo nie obchodziło, że klient ma prawo znać cenę przy kupnie, i dalej nie interesuje.

Honorata

29.04.2009

Placówka

Bydgoszcz, Saperów

Nie zgadzam się (21)

Minimarket Kupiec

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Minimarket Kupiec?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?