Nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek spotkał się z niższą jakością usług niż świadczone przez Mennicę Polską - krótko mówiąc jeden wielki syf i bałagan. Mój kontakt z firmą związany jest z koniecznością doładowania karty miejskiej komunikacji. W tym roku pierwszy raz doładowałem kartę zaraz po nowym roku i wtedy zaczęły się schody. Automaty nie działały, nie nawiązywały połączenia, nie przyjmowały gotówki i kart płatniczych albo próbowały sprzedać bilety z krótszym terminem ważności. Niestety biletu potrzebowałem więc kupiłem bilet taki jaki automat dawał oczywiście ze skróconym o kilka dni okresem ważności. Udało mi się też dodzwonić do biura obsługi, gdzie poinformowano mnie żebym udał się do centrali na ul. Grabiszyńskiej i złożył reklamację. Dzisiaj potrzebowałem przedłużyć bilet a jako, że kilka automatów nie działało postanowiłem to zrobić przez internet. I znowu zaczęły się schody. Bilet zapłacony, karta płatnicza obciążona, ale trzeba go jeszcze zakodować na karcie miejskiej. Automat na ul. Armii Krajowej nie działa, na ul. Bardzkiej nie nawiązuje połączenia, następny koło Aquaparku nie widzi biletu kupionego przez internet, dwa punkty obsługi też nie potrafią takiego biletu zakodować a biuro obsługi nie odbiera telefonów. W rezultacie zostałem z zakupionym i zapłaconym biletem, którego nie można zakodować na karcie, bez pieniędzy żeby kupić kolejny i z problemem bo trzeba udać się do biura obsługi z reklamacją żeby odzyskać 240 zł. Podsumowując "ulepszenie" jakie miasto zafundowało mieszkańcom to jeden wielki skandal.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.