Biedronka w porównaniu z innymi supermarketami wypada słabo. Zbyt mała liczba personelu na zmianie powoduje olbrzymie braki w wykonywanych obowiązkach. Towar często pozostaje na alejkach sklepowych, owoce i warzywa są nieświeże, a kolejki przy kasach ogromne. Powoduje to niechęć do odwiedzenia tego sklepu. Obsługa z reguły uprzejma i życzliwa. Czystość sklepu wymaga poprawy.
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Ktoś 11 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy
Niestety, wizyta w...
Niestety, wizyta w sklepie Biedronka była dla mnie bardzo rozczarowująca. Przepych produktów i brak odpowiedniego rozmieszczenia towarów znacząco utrudniają zakupy. Palety ustawione na środku przejść blokują swobodne poruszanie się, co jest szczególnie uciążliwe w godzinach większego ruchu. Działy są pomieszane, a produkty często nie znajdują się tam, gdzie logicznie powinny być — odnalezienie konkretnych artykułów to niejednokrotnie prawdziwe wyzwanie.
Dodatkowo, otwarcie kas w godzinach szczytu to prawdziwa kpina — jedna czynna kasa, a kolejka sięga przez pół sklepu. Co gorsza, kasjerka mimo ogromnego tłoku znajduje czas na prowadzenie prywatnej rozmowy z klientem, zamiast skupić się na sprawnej obsłudze. Zdecydowanie potrzeba tu lepszej organizacji i większego szacunku do czasu klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.