Biedronka

(3.27)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 23507)

Pokaż wszystkie opinie

Biedronka w porównaniu...
Biedronka w porównaniu z innymi supermarketami wypada słabo. Zbyt mała liczba personelu na zmianie powoduje olbrzymie braki w wykonywanych obowiązkach. Towar często pozostaje na alejkach sklepowych, owoce i warzywa są nieświeże, a kolejki przy kasach ogromne. Powoduje to niechęć do odwiedzenia tego sklepu. Obsługa z reguły uprzejma i życzliwa. Czystość sklepu wymaga poprawy.

Klient_5A78V

13.03.2024

Placówka

Krosno, Bohaterów Westerplatte 20d

Nie zgadzam się (0)

Biedronka

Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.

Dane firmy

Kostrzyn

Kostrzyn, Żniwna 5

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Biedronka?

Ktoś 11 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Niestety, wizyta w...
Niestety, wizyta w sklepie Biedronka była dla mnie bardzo rozczarowująca. Przepych produktów i brak odpowiedniego rozmieszczenia towarów znacząco utrudniają zakupy. Palety ustawione na środku przejść blokują swobodne poruszanie się, co jest szczególnie uciążliwe w godzinach większego ruchu. Działy są pomieszane, a produkty często nie znajdują się tam, gdzie logicznie powinny być — odnalezienie konkretnych artykułów to niejednokrotnie prawdziwe wyzwanie. Dodatkowo, otwarcie kas w godzinach szczytu to prawdziwa kpina — jedna czynna kasa, a kolejka sięga przez pół sklepu. Co gorsza, kasjerka mimo ogromnego tłoku znajduje czas na prowadzenie prywatnej rozmowy z klientem, zamiast skupić się na sprawnej obsłudze. Zdecydowanie potrzeba tu lepszej organizacji i większego szacunku do czasu klientów.
Zgadzasz się?