Biedronka w porównaniu z innymi supermarketami wypada słabo. Zbyt mała liczba personelu na zmianie powoduje olbrzymie braki w wykonywanych obowiązkach. Towar często pozostaje na alejkach sklepowych, owoce i warzywa są nieświeże, a kolejki przy kasach ogromne. Powoduje to niechęć do odwiedzenia tego sklepu. Obsługa z reguły uprzejma i życzliwa. Czystość sklepu wymaga poprawy.
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Obsługa: Kasjerka przywitała się z uśmiechem i sprawnie obsłużyła zakupy. Zapytała o kartę Moja Biedronka i podziękowała za zakupy. Czas obsługi: 3 minuty.
Czystość: Sklep czysty, półki uzupełnione. W dziale warzyw zauważyłam kilka zwiędłych sałat, które powinny zostać wymienione.
Atmosfera: Spokojnie mimo godzin szczytu. Kolejka 4 osoby, ale sprawnie się poruszała. Muzyka w tle nie była za głośna.
Uwagi: Brak wózków dziecięcych przy wejściu, co utrudnia zakupy z małymi dziećmi. Parking przed sklepem w dobrym stanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.