Podłogi lekko brudne, brak obsługi na kasach samoobsługowych - na weryfikację musiałem czekać 2 minuty. Pieczywo świeże, asortyment duży, choć czasami wybrakowany, np. Cola Original 0.5l. Duży wybór wyrobów mięsnych, otwarta jedna kasą normalna. Pracownicy byli na sklepie, rozkładali towar. Ogólnie obsługa miła, schludnie ubrana, ale powinna być jedna osoba stałe przydzielona do działu kas samoobsługowych, bo nie tylko ja czekałem na pomoc. Zawołać też nie można było, ponieważ w zasięgu wzroku była tylko kasjerka na kasie zwykłej, która do nas podeszła aby udzielić pomocy.
Biedronka należy do Jeronimo Martins Polska S.A. i jest największą siecią sklepów detalicznych w Polsce. Na terenie kraju znajduje się ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach. Działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Sklepy oferują wyselekcjonowane produkty, wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
Dane firmy
Kostrzyn
Kostrzyn, Żniwna 5
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Ktoś 5 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy
Pierwsze wrażenie jest...
Pierwsze wrażenie jest przerażające, na samym początku sklepu sprzedają kwiaty, które oczywiście nie są pierwszą świeżością i mają charakterystyczny zapach. Dalej w magashchin jest jakiś Dom i nie ma nudnych pozycji, nie ma metek. Przy kasie są ogromne kolejki, a konsultantka, przy kasie samoobsługowej, musiała czekać ponad 15 minut.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.