Strzałkowski na Tamce

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.

zalogowany_użytkownik

01.07.2013

Placówka

Warszawa, Tamka 45a

Nie zgadzam się (0)
Jest to cukiernia...
Jest to cukiernia &cafe założona i prowadzona w tym miejscu od 1948 roku. Dojście do niej wymaga wysiłku, gdyż znajduje się na samym środku ulicy Tamka. Ale podchodzenie pod górę, albo schodzenie w dół bardzo się opłaca.Po wejściu od razu robi się cieplej najwększym zmarźluchom. Od kolorów, zapachu, kształtów. Wybór jest ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie. Świtączne makowce, pierniczki, czy pasztaciki z grzybami kuszą nawet największych niejadków i dbających o linię. Różnego rodzaju ciaskta standardowej wielkości, a dla wymagających ciasteczka deserowe w wersji mini, zapakowane w bardzo oryginalnych pudełeczkach - oczywiście z logo Strzałkowski. Z zaplecza od czasu do czasu wyglada cukiernik,(widać że cięzko pracjue) co daje gwarancję świeżości wypieków. Na niecierpliwych czekają 3 stoliki, gdzie można usąiść i przy kawie,i ciastku, albo lodach. Najpierw zamawiamy przy ladzie, potem płacimy w osobnej kasie i i odbieramy słodkości jeśli są na wynos. Cenyniestety nie należą do najniższyc,h ale za tradycję, profesjonalizm w fachu i gwarancję ze wszystko nie tylko z zewnątrz wygląda smakowicie warto zapłacić więcej. Zajrzyjcie bo warto

Katarzyna_1587

16.12.2010

Placówka

Warszawa, Tamka 45a

Nie zgadzam się (8)

Strzałkowski na Tamce

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Strzałkowski na Tamce?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: oferta i cena. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, wygląd miejsca obsługi.