Kontakt telefoniczny w sprawie rezerwacji terminu, w którym będzie organizowane duże szkolenie. Adres hotelu znalazłam w internecie poprzez stronę internetową hotelu. Oferta ośrodka prezentuje się dobrze, znalazłam potrzebne informacje, kryteria, które dla mnie są nadrzedne przy organizowaniu tego typu przedsiewziecia opisane szcegółowo. Zdjęcia wyraźne, dokładne. Niejasność jednak wzbudza cennik dotyczacy pobytu. Podane ceny w tzw. sezonie - z okreslonym terminem i ceny wakacyjne, inna oferta obejmujaca pobyty biznesowe nie dotyczy firm, tylko tzw. osoby indywidualne. Na zgłoszenie się po drugiej stronie nie trzeba było czekać, recepcja szybko podejmuje telefon. Rozmowa przyjemna, grzeczna. Pani udziela odpowiedzi rezczowych na moje zapytanie, dowiaduję sie jednak, że poszukiwany przeze mnie termin jest zajety, a jeśli sobie życzę, gdy nie bedzie potwierdzonej tamtej rezerwacji ktoś z recepcji chetnie oddzwoni i poinformuje mnie o wolnym terminie. Dowiaduję się też, że ośrodek posiada własny wyciag narciarski na swoim terenie, o czym nie wiedziam. Z pzreprowadzonej rozmowy widać było, że obsługa traktuje dobrze klienta, chce znaleźć rozwiązanie, które zadowoli dwie strony w sposób satysfacjonujacy.
Kontakt telefoniczny w sprawie rezerwacji terminu, w którym będzie organizowane duże szkolenie. Adres hotelu znalazłam w internecie poprzez stronę internetową hotelu. Oferta ośrodka prezentuje się dobrze, znalazłam potrzebne informacje, kryteria, które dla mnie są nadrzedne przy organizowaniu tego typu przedsiewziecia opisane szcegółowo. Zdjęcia wyraźne, dokładne. Niejasność jednak wzbudza cennik dotyczacy pobytu. Podane ceny w tzw. sezonie - z okreslonym terminem i ceny wakacyjne, inna oferta obejmujaca pobyty biznesowe nie dotyczy firm, tylko tzw. osoby indywidualne. Na zgłoszenie się po drugiej stronie nie trzeba było czekać, recepcja szybko podejmuje telefon. Rozmowa przyjemna, grzeczna. Pani udziela odpowiedzi rezczowych na moje zapytanie, dowiaduję sie jednak, że poszukiwany przeze mnie termin jest zajety, a jeśli sobie życzę, gdy nie bedzie potwierdzonej tamtej rezerwacji ktoś z recepcji chetnie oddzwoni i poinformuje mnie o wolnym terminie. Dowiaduję się też, że ośrodek posiada własny wyciag narciarski na swoim terenie, o czym nie wiedziam. Z pzreprowadzonej rozmowy widać było, że obsługa traktuje dobrze klienta, chce znaleźć rozwiązanie, które zadowoli dwie strony w sposób satysfacjonujacy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.