Hotel Spa Perła Południa

(5.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Kontakt telefoniczny w...
Kontakt telefoniczny w sprawie rezerwacji terminu, w którym będzie organizowane duże szkolenie. Adres hotelu znalazłam w internecie poprzez stronę internetową hotelu. Oferta ośrodka prezentuje się dobrze, znalazłam potrzebne informacje, kryteria, które dla mnie są nadrzedne przy organizowaniu tego typu przedsiewziecia opisane szcegółowo. Zdjęcia wyraźne, dokładne. Niejasność jednak wzbudza cennik dotyczacy pobytu. Podane ceny w tzw. sezonie - z okreslonym terminem i ceny wakacyjne, inna oferta obejmujaca pobyty biznesowe nie dotyczy firm, tylko tzw. osoby indywidualne. Na zgłoszenie się po drugiej stronie nie trzeba było czekać, recepcja szybko podejmuje telefon. Rozmowa przyjemna, grzeczna. Pani udziela odpowiedzi rezczowych na moje zapytanie, dowiaduję sie jednak, że poszukiwany przeze mnie termin jest zajety, a jeśli sobie życzę, gdy nie bedzie potwierdzonej tamtej rezerwacji ktoś z recepcji chetnie oddzwoni i poinformuje mnie o wolnym terminie. Dowiaduję się też, że ośrodek posiada własny wyciag narciarski na swoim terenie, o czym nie wiedziam. Z pzreprowadzonej rozmowy widać było, że obsługa traktuje dobrze klienta, chce znaleźć rozwiązanie, które zadowoli dwie strony w sposób satysfacjonujacy.

czystairlandia

08.12.2010

Infolinia

Nie zgadzam się (1)

Hotel Spa Perła Południa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Hotel Spa Perła Południa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Kontakt telefoniczny w...
Kontakt telefoniczny w sprawie rezerwacji terminu, w którym będzie organizowane duże szkolenie. Adres hotelu znalazłam w internecie poprzez stronę internetową hotelu. Oferta ośrodka prezentuje się dobrze, znalazłam potrzebne informacje, kryteria, które dla mnie są nadrzedne przy organizowaniu tego typu przedsiewziecia opisane szcegółowo. Zdjęcia wyraźne, dokładne. Niejasność jednak wzbudza cennik dotyczacy pobytu. Podane ceny w tzw. sezonie - z okreslonym terminem i ceny wakacyjne, inna oferta obejmujaca pobyty biznesowe nie dotyczy firm, tylko tzw. osoby indywidualne. Na zgłoszenie się po drugiej stronie nie trzeba było czekać, recepcja szybko podejmuje telefon. Rozmowa przyjemna, grzeczna. Pani udziela odpowiedzi rezczowych na moje zapytanie, dowiaduję sie jednak, że poszukiwany przeze mnie termin jest zajety, a jeśli sobie życzę, gdy nie bedzie potwierdzonej tamtej rezerwacji ktoś z recepcji chetnie oddzwoni i poinformuje mnie o wolnym terminie. Dowiaduję się też, że ośrodek posiada własny wyciag narciarski na swoim terenie, o czym nie wiedziam. Z pzreprowadzonej rozmowy widać było, że obsługa traktuje dobrze klienta, chce znaleźć rozwiązanie, które zadowoli dwie strony w sposób satysfacjonujacy.