Dworzec nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich jak i również dla matek z małymi dziećmi. Miejsce w którym znajduje się Dworzec PKP powinien przejść generalny remont. Panie które sprzedają bilety w kasie powinny przejść kurs uprzejmości i pomocy turystą. Nie każdy turysta umie poradzić sobie z wielkim rozkładem pociągów który powieszony jest na ścianie. Woli bardziej fachowej informacji. A Panie nie służa taką radą. Ich praca ogranicza się do wydrukowania biletu. Przy zakupie trzeba podać ściśle godzinę odjazdu pociągu gdyż nawet tego Pani nie może albo nie chce sprawdzić. Moim zdaniem powinny być maszyny do kupowania biletów skoro i tak nikt nam nie pomaga. A PKP zaoszczędziło by wiele na "pracownikach"
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.