Totem

(3.94)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 8)

Sklep położony w...
Sklep położony w dobrym punkcie,czysty, na półkach buty ułożone są według rodzaju (dla kobiet/mężczyzn, zimowe/jesienne/letnie). Przez szybę można zauważyć wystawki z obecnie obowiązującą kolekcją. Asortyment jest dosyć bogaty i mogą tam dokonać zakupu zarówno mężczyźni, kobiety jak i dzieci. Po wejściu do sklepu udałam się do półki z obuwiem zimowym, Pani zapytała czy może w czymś pomóc. Kiedy przyniosła mi odpowiedni rozmiar, dokonałam zakupu obuwia, Pani zaproponowała mi czyścik do butów. Obsługa była bardzo miła i dosyć szybka, a dzięki wiedzy pracownika dowiedziałam się jak zaimpregnować nowo zakupione buty.

Karolina_1599

11.11.2012

Placówka

Białystok, Wysockiego 67

Nie zgadzam się (2)
Sklep z obuwiem...
Sklep z obuwiem istniejący już od kilku ładnych lat. Jak widać ma swoich iernych klientów. Duży wpływ na wierność klientów ma obsługa która zawsze stara się aby każdy klient był zadowolony z pobytu w sklepie. Podczas zakupu obsługa wyjaśnia sama jaknależy dbać o kupione obuwie aby jak najdłużej nam służyło. Ani raz jak tam byłem nie miałem odczucia, że miłe podejście jest z musu.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2012

Placówka

Białystok, Gen. Andersa 38

Nie zgadzam się (2)
Sklep ma w...
Sklep ma w ofercie obuwie skórzane znanych marek. Jeżeli obuwie skórzane to i powinna być na poziomie obsługa. I tak tez było. Pracownik dał mi swobodę w oglądaniu oferty, jednakże czekał na mój jakikolwiek znak aby od razu ruszyć mi z pomocą. Nie był natarczywy a to jest najważniejsze. Widać było, że obsługa dba o wizerunek firmy. Wszędzie można było zauważyć porządek. Nawet nie zauważyłem kurzu a podłoga podobnie jak półki była czysta.

zarejestrowany-uzytkownik

25.06.2012

Placówka

Białystok, Wysockiego 67

Nie zgadzam się (2)
Dawno nie byłam...
Dawno nie byłam tym sklepie, więc postanowiłąm zajść i pooglądać buty, jesienną kolekcję. W sklepie było czysto, buty ładnie poukładane. Zauważyłam jedną sprzedawczynię. Chwilę rozejrzałam się po sklepie. Dosyć szybko podeszła do mnie Pani sprzedawczyni i zaproponowała swoją pomoc. Pani ta była bardzo miła, kulturalna, odpowiedziałą na zadawane przeze mnie pytania. Naprawdę jesli chodzi o obsługę klienta nie mam zastrzeżeń do tej Pani. Ogólnie na sklepie było czysto.

Zuzia_4

07.09.2011

Placówka

Białystok, Gen. Andersa 38

Nie zgadzam się (6)
W momecie kiedy...
W momecie kiedy weszliśmy do sklepu było tam sporo klientów. Aczkolwiek niestety nie usłyszeliśmy powitania od Pani stojącej za kasą. Ogólnie mieliśmy poczucie,że jestem w sklepie samoobsługowym. Sama szukałam mężowi butów, odpowiedniego rozmiaru, a potem łyżki, pufy i lusterka. Widziałąm,że jakaś sprzedawczyni obok próbowała namówić innego klienta na zakup obuwia, jednak nam nikt nie pomógł, a ponieważ sama nie dałam rady znaleść rozmiaru buta, który nam się najbardiej podobał-wyszliśmy ze sklepu i poszliśmy do konkurencji.

Zuzia_4

22.04.2011

Placówka

Białystok, Produkcyjna

Nie zgadzam się (2)
Od kilku lat...
Od kilku lat kupuję większość obuwia w sklepie Totem w Galerii Kwadrat. Dlaczego? Bo mają ogromny wybór, przystępne ceny i kompetentną obsługę. Jest jeszcze jeden argument. Od kiedy pamiętam w sklepie pracuje pewna brunetka, która wie na czym polega sprzedaż. Niezależnie od pory roku, czy lato czy zima za każdym razem jak tam jestem jest ubrana w króciutką spódniczkę, gustowne szpilki itd. Wie, czym przyciągać klientów, a że nóg mogłaby jej pozazdrościć niejedna kobieta - robi wrażenie ! Oby tak dalej, a napewno nie zmienię miejsca w którym kupuję obuwie :-)

zarejestrowany-uzytkownik

09.03.2011

Placówka

Nie zgadzam się (7)
Jako, że zima...
Jako, że zima zaatakowała nas z ogromną siłą, zmusiła również do odświeżenia garderoby. Przymus kupienia butów, obłaskawiłam bliskością pracy z galerią Kwadrat w Białymstoku. Zaszłam po pracy aby poszukać czegoś na zimę. Los chciał, że tuz za wejścciem po lewej stronie znajduje się sklep obuwniczy TOTEM. Chodziłam po sklepie i szukałam kozaków zimowych. W lokalu oprócz mnie było dosłownie kilka osób. Obsługa nie ruszała się z miejsca, dwie osoby siedziały cały czas za ladą i obserwowały (jedynie to co miały w zasięgu wzroku, czyli 1/10 całego sklepu). Znalazłam buty, które mi się spodobały, zmierzyłam (oczywiście nie pytając się o zgodę, bo nie było kogo) pogimnastykowałam nogę, żeby sprawdzić, czy butki będą wygodne. Ładne, zgrabne i ciekawe. Nieprzyglądając się długo zdecydowałam się na nie. Podeszłam do kasy i poprosiłam o drugi but. Obsługa - pani i pan, bardzo młodzi zasmiali się tylko (nie mam pojęcia czemu), a pani poszła po lewy bucik. Trudno jest mi ocenić wiedzę i kompetencję personelu, gdyż ani razu nie usłyszałam od nich jakiegokolwiek pytania w moim kierunku. Jesli ja zadawałam pytanie, to były oczywiste - ile czasu ma gwarancja, czy jest to skóra, czy tworzywo sztuczne itp. Jednak tego typu rzeczy obłsuga sklepu powinna znać na pamięć. Dostałam lewy but, zmierzyłam i zdecydowałam, że kupuję. Pani wzięła pieniążki, pan pakował i mówił na co mam gwarancję, a na co nie. Jednak pani nie dosłyszała i zaczeła mówic to samo, strofując kolegę, że źle mówi. Okazało się, że pan powiedział dokładnie to samo, a ona zajęta kasowaniem produktu nie skupiła się na rozmowie. Zachowanie personelu było bardzo nieprofesjonalne. Widząc w sklepie butki, stwierdziłam, że trafiłam do nieco lepszego sklepu niż CCC czy jemu podobne-jesli chodzi o asortyment, jednak obsługa zbiła mnie z tropu i zadecydowała, że zmieniałam zdanie co do jego jakości. Personel wyglądał przyzwoicie, jako młodzi, dbający o siebie ludzie nie zniechęcali wyglądem, natomiast nie mieli żadnych firmowych gadżetów poza identyfikatorem. Zachowanie mogę okreslić jako przyjemne, ale skupiające się wyłącznie na sprzedaży, a nie na utrzymaniu w kliencie przekonania, że trafił do dobrego sklepu z przyzwoita obsługą. Gdy następnego dnia założyłam buty zauważyłam, że prawy-mierzony ma powyrywany puszek w okolicach łydki, w miejscu, gdzie się go chwyta aby wciągnąć na nogę. Nie zwróciłam obuwia, gdyż stwierdziłam, że po zakupie nie mam sensu reklamować czegoś co wydarzyło się w sklepie - gwarancja może nie zostać uznana. Jednak mam trochę żal do obsługi, gdyż pani tak szybko spakowała te buty, nawet ich nie oglądając czy wszystko jest w porządku, że mam wrażenie, że zrobiła to umyślnie. W dobrym sklepie obsługa przed zakupem zwraca klientowi uwagę, że ten czy tamten bucik ma ubytek i może dać malutki rabacik. Do takiego sklepu chce się później wracać. Do TOTEMu już nie wrócę, a przynajmniej w Galerii Kwadrat w Białymstoku. Tylko i wyłącznie przez obsługę. Organizajca pracy personelu wydawała mi się byc ułudą. Może i buciki były powystawiane i poustawiane jak należy, jednak niekogo nie było przy klientach do ewentualnej pomocy. Do czasu obsługi nie mam zastrzeżeń, zostałam obsłużona ekspresowo, może nawet zbyt szybko, bo bym zwróciła uwagę na ubytek w obuwiu. Sklep sam w sobie wygląda na profesjonalny z dobrym obuwiem. Podobał mi się z wnętrza i ekspozycji, a także z wyboru obuwia. Musze przyznać, że mają ciekawy asortyment w sklepie - były nawet ocieplane gumofilce, czego w zwykłym sklepie obuwniczym się nie znajdzie. Na prawdę sklep sam w sobie jest godny polecenia, personel natomiast powinien mieć jakieś szkolenia z jakości obsługi klienta, bo przez tych dwoje nie mam ochoty wracać do tego sklepu. Nie polecam TOTEMU w Galerii Kwadrat w Białymstoku.

osti.ata

07.12.2010

Placówka

Białystok, Gen. Andersa 38

Nie zgadzam się (5)
Spacerując po Galerii...
Spacerując po Galerii Kwadrat moje zaciekawienie wzbudziła jedna z torebek w sklepie Totem. Kiedy weszłam do sklepu pani przywitała mnie słowami dzień dobry. Po kilku minutach przeglądania asortymentu wspomniana ekspedientka podeszła do mnie zapytała czego szukam, i czy może coś doradzić. Odparłam iż tylko się rozglądam.Muszę przyznać iż wybór obuwia jest naprawdę imponujący, a niektóre wzory są nietypowe i oryginalne, podobnie jest w przypadku torebek. Jeżeli chodzi o cenę to jest ona bardzo zróżnicowana, od 100 zł wzwyż. Jeżeli chodzi o ocenę wnętrza sklepu to jest jak najbardziej na plus. Buty ustawione są na pochyłych szerokich pólkach, oraz stojących pudłach. Zatem do każdego można sięgnąć, dotknąć, obejrzeć. Po między półkami jest dosyć miejsca aby wygodnie przejść, ewentualnie zmierzyć , chociaż na środku sklepu znajdują się specjalnie przygotowane miejsca do przymierzenia obuwia. Podsumowując obsługę oceniam na plus, podobnie wnętrze i ofertę sklepu

Magda_47

02.12.2010

Placówka

Białystok, Gen. Andersa 38

Nie zgadzam się (4)

Totem

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Totem?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Sklep położony w...
Sklep położony w dobrym punkcie,czysty, na półkach buty ułożone są według rodzaju (dla kobiet/mężczyzn, zimowe/jesienne/letnie). Przez szybę można zauważyć wystawki z obecnie obowiązującą kolekcją. Asortyment jest dosyć bogaty i mogą tam dokonać zakupu zarówno mężczyźni, kobiety jak i dzieci. Po wejściu do sklepu udałam się do półki z obuwiem zimowym, Pani zapytała czy może w czymś pomóc. Kiedy przyniosła mi odpowiedni rozmiar, dokonałam zakupu obuwia, Pani zaproponowała mi czyścik do butów. Obsługa była bardzo miła i dosyć szybka, a dzięki wiedzy pracownika dowiedziałam się jak zaimpregnować nowo zakupione buty.