zooNatura

(2.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Do sklepu wybrałam...
Do sklepu wybrałam się z mężem i synkiem w celu zakupu następnego chomika, gdyż w tym dniu rano zdechł nam chomik, którego kupiliśmy w innym sklepie. W sklepie było czysto i jasno, łatwo odnaleźć klatki ze zwierzętami, czy też karmę dla nich, nie było czuć jakiś brzydkich zapachów, a sprzedawczyni od razu do nas podeszła z pytaniem, w czym może nam pomóc. Kiedy powiedzieliśmy jej, że chcemy zakupić chomika, zapytała czy mamy potrzebne akcesoria i karmę. Z własnej inicjatywy wyjęła z klatki chomiczka i pokazała go nam, opowiedziała jak należy i czym go karmić. Zapewniła nas, że zwierzątko było badane przez lekarza i jest zdrowe i poinformowała, aby osłonić chomiczka np. kurtką w drodze do domu. Chomiczka mamy już ponad tydzień i wszystko jest z nim w porządku. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi sprzedawczyni, jej wiedzy na temat zwierzątka i indywidualnego podejścia do klienta.

Beata_16

03.03.2012

Placówka

Łódź, Piłsudskiego 92

Nie zgadzam się (0)
ten sklep to...
ten sklep to totalne dno, ciasny, zapchany nadmiarem towaru, ceny kosmiczne, nawet 2 razy większe niz w innych sklepach. Obsługa opryskliwa, sprawia wrażenie jakbyśmy im przeszkadzali. W sklepie niczego nie można znaleźć, towary nie są logicznie poukładane. wszech panujący miszmasz i bałagan. Nieprzyjemnie robi sie tam zakupy, nie polecam.

Kamila_81

05.02.2012

Placówka

Katowice, Chorzowska

Nie zgadzam się (0)
Był czas kied...
Był czas kied do teo sklepu wraz z dzieckieim zaglądalismy częściej. Niestety ogólny bałagan jaki panuje w niektórych działach jako nie zacheca do czestych odwiedzin. Jak dla nie to bzy czesto w dziale akwarystycznym plywają przez nikogo nie zauważone śnięte ryby. raz jakoś z końcem czerwca był nawet martwy mały żółwik, ktory musiał już trochę martwy być w akwarium bo był nalot w postaci pleśni czy czegoś podobne. Wybór asortymentu jest spory, ale ceny moim zdaniem są wysokie. Co więcej katalogi z akwariami na zamówienie to edno wielkei zawracanie głowy bo jak sie już zbierzemy do zamowienie to akazuje się, żenie wiadomo czy będą mogli to sprowadzić. Na sklepie są informacje o promocjach na kasie jednak ceny " wchodza " inaczej. Czasami na pudelku jest niższa cena a naaksie wyższa. Co więcej czas oczekiwania przy kasie moim zdaniem zbyt długi. Bo powyżej 10 minut przy jednym kliencie przede mną. Boz kodai byl problem. Jedyny plus to za spory wybór możliwość swobodnego włóczenia sie po sklepie bo praowicy nie zauważają klienta.

Magika

29.11.2010

Placówka

Kraków, Zakopiańska 62

Nie zgadzam się (0)

zooNatura

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zooNatura?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.