Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Po wejściu do salonu sprzedaży obszedłem wszystkie gabloty, aby zwrócić uwagę sprzedawcy. po około 90 sekundach podeszła do mnie młoda kobieta (M.Sz) pytając, czy może mi w czymś pomóc Za to przyznaję +. Potwierdziłem zainteresowanie rozmową dotyczącą ofertą internetu bezprzewodowego z nowym laptop'em HP. (M.Sz) poprosiła, abym usiadł, po czym poszła po komputer. Po chwili przyniosla w kartonie oraz rozpakowała przy mnie na stanowisku. Przez cały ten czas próbowałem podtrzymać rozmowę, ale (M.Sz) nie wykazywała chęci (prawdopodobnie nie czuła się pewnie w ofercie). Laptop został postawiony przede mną. Zapytałem o specyfikację. (M.Sz) nie znała. Poprosiłem o wydruk regulaminu promocji. Podsumowanie: - brak rozmowy handlowej - brak zaangażowania - brak znajomości oferty - brak uśmiechu i miłej atmosfery - nie pobrano kontaktu do mnie - nie otrzymałem wizytówki (poprosiłem o numer telefonu)