Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_xCgaI

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: W sklepie od wejścia unosił się silny zapach dymu z papierosów, na który jestem wręcz uczulona. Na wejściu do sklepu były warzywa, owoce oraz lodówka z daniami na szybko. Były tam duże braki towarowe, a do produktów które były nie mogłam znaleźć etykiet cenowych. Chcąc kupić lody na patyku ciężko było mi cokolwiek znaleźć, gdyż produkty byly wymieszane. W zamrażarkach były koszyczki aby posortować asortyment, lecz nie było to zrobione. W nabiale oraz napojach energetycznych również była ta sama sytuacja co z produktami na wejściu - ogromnie braki w asortymencie oraz w etykietach cenowych. Podczas obsługi Pani podająca się za "właścicielkę sklepu" bardziej była zajęta rozmową przez telefon niż obsługą mojej osoby. Wyglądała jakby musiała obsługiwać mnie za karę. Nie usłyszałam z jej ust zarówno przywitania jak i pożegnania. Nie zapytała się mnie również o aplikację sklepu przez co straciłam możliwość zdobycia punktów. Nie chciałam sama proponować zeskanowania, gdyż Pani mnie obsługująca i tak nie zwracała na mnie uwagi, lecz na swojego rozmówce w telefonie. Po zakupach paragon pozostał w drukarce i nie otrzymałam go.