Opinia użytkownika: Klient_yd3Sh
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obsługa i poziom konsultantów odpisujących na wiadomości, jak najbardziej na wysokim poziomie. Po opisaniu sytuacji - zażaleniu dotyczącym sklepu w Katowicach otrzymałem przeprosiny i zapewnienie, że sytuacja nie będzie mieć więcej miejsca o treści: " Raz jeszcze dziękujemy za podzielenie się z nami swoją opinią dotyczącą obsługi w naszym sklepie Carrefour w Galerii Katowickiej. Zależy nam na tym, aby każdy klient był zadowolony z wizyty w naszym sklepie, dlatego traktujemy Twoje zgłoszenie z najwyższą powagą. Przede wszystkim chcielibyśmy serdecznie przeprosić za zaistniałą sytuację oraz za nieprofesjonalne zachowanie pracownika obsługującego kasy samoobsługowe. Zapewniamy, że przeprowadzimy z pracownikiem rozmowę przypominającą o standardach obsługi klienta. Chcemy podkreślić, że zachowanie takie jest niedopuszczalne, a naszym priorytetem jest zapewnienie klientom szybkiej i sprawnej obsługi, zwłaszcza w przypadku kas samoobsługowych."