Opinia użytkownika: Klient_E19sQ
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Niestety muszę wystawić negatywną opinię o obsłudze w salonie Play. Przyszedłem zapytać o przedłużenie umowy i możliwość zmiany telefonu, ale pracownik od początku był mało zainteresowany rozmową. Zamiast doradzić, cały czas patrzył w komputer i odpowiadał zdawkowo, jakby chciał jak najszybciej zakończyć rozmowę. Kiedy poprosiłem o wyjaśnienie różnic między ofertami, usłyszałem niechętne „to wszystko ma Pan w aplikacji”. Czułem się zbywany i zupełnie ignorowany, mimo że byłem jedynym klientem w salonie. Na koniec, gdy zapytałem o termin dostawy konkretnego modelu, sprzedawca wzruszył ramionami i powiedział, że „nie ma pojęcia, proszę sprawdzić sam w internecie”. Takie podejście do klienta jest naprawdę rozczarowujące – zamiast pomocy, dostałem obojętność i zniecierpliwienie.