Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosław_570

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: ˛11 dni temu z inną osobą podjechaliśmy na stację Orlen w Szydłowcu. Osoba, która kierowała zatankowała paliwo i poprosiła mnie żebym zapłacił na paliwo. Wszedłem na stację zostałem przywitany przez obsługę i również zostałem przywitany, potem powiedziałem że chciałem zapłacić za paliwo, pracownica zapytała o numer stanowiska i o ilość zatankowanego paliwa. Kiedy potwierdziłem, podała cenę, zapytała o to czy mam aplikację Orlen i o formę zapłaty, po zapłaceniu podziękowała i pożegnała. Na chwilę wyszliśmy ze stacji i zaproponowałem osobie, ,która prowadziła samochód wypicie kawy, osoba ta zgodziła się wróciliśmy na stację, zobaczyliśmy jakie są kawy i w jakiej cenie i zdecydowaliśmy się na kawę Flat White, przy kasie osoba, która kierowała zapytała sprzedawcę o to jaka jest to kawa, pracownica odpowiedziała że różni się pianką od kawy latte. Potem podeszliśmy do automatu i wybraliśmy kawę i pojemność kiedy na automacie pojawił się komunikat o niskiej ilości mleka, poprosiliśmy pracownicę, pracownica podeszła zorientowała się o co chodzi, potem poszła po mleko i uzupełniła je. Osoba, z którą byłem upewniła się czy w związku z tym będzie odpowiednia ilość mleka, pracownica stwierdziła że tak, kiedy wychodziliśmy ze stacji pożegnaliśmy pracownicę i zostaliśmy pożegnani.