Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_OihBL

Dotycząca firmy: Intermarche

Treść opinii: Odwiedziłam sklep Intermarché w Nowogardzie i niestety muszę przyznać, że obsługa zrobiła na mnie średnie wrażenie. Ekspedientka, do której zwróciłam się z pytaniem o lokalizację konkretnego produktu, nie potrafiła udzielić mi jasnej odpowiedzi ani skierować w odpowiednie miejsce. Dodatkowo, gdy poprosiłam o więcej informacji, kasjerka okazała swoje niezadowolenie i była wyraźnie zniesmaczona moim pytaniem. Takie zachowanie było dla mnie bardzo nieprzyjemne i sprawiło, że poczułam się zniechęcona do dalszych zakupów w tym sklepie. Uważam, że obsługa powinna wykazywać więcej zaangażowania i chęci pomocy klientowi, ponieważ to właśnie od atmosfery i podejścia personelu w dużej mierze zależy, czy klient będzie chciał wrócić.