Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_sz7rA

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Ogólnie cenię żabki za ich dużą dostępność .Jednak podejście konkretnego personelu zasługuje na odrębną ocenę. I przedmiotowa placówka tu u mnie straciła. Mimo kilkukrotnych próśb , aby sprzedająca pomogła 9 latkowi z zastosowaniem ich aplikacji przy sprzedaży (bo matka dziecka miała zajęte ręce ) z uporem odmawiała ona, co prawdopodobnie było przyczyną utraty przeze mnie prawie 1000 punktów .Drugi minus za to , że nawet nie przeprosiła za zaistniałą sytuację.Nie wspomnę, że dziecko było rozczarowane,bo od pewnego czasu czekało na wykorzystanie żabsów. Podsumowując :brak fachowości , brak empatii zwłaszcza do małoletniego oceniam na tyle źle, że będę wybierać inne ich placówki.