Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosław_570

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Trzy dni temu wieczorem wszedłem do punktu mBanku w CH Wola przy Górczewskiej w Warszawie ponieważ musiałem zmienić PIN do karty i aplikacji. Kiedy poprosiłem o to jednego z pracowników poprosiła mnie do pomieszczenia w głębi punktu. Poprosiła żebym usiadł powiedziała że muszę albo odinstalować i zainstalować aplikację albo z jej pomocą odłączyć i podłączyć aplikację na drugą opcję. Pracownica przeprowadziła mnie przez całą procedurę ale było widać lekkie niezadowolenie , potem zaproponowała ubezpieczenie. Na koniec pożegnała mnie i wróciła do rozmowy z nowym pracownikiem, któremu tłumaczyła coś kiedy wchodziłem do placówki. Po paru minutach wróciłem do tego miejsca ponieważ zostawiłem tam kupione ubranie, zapytałem pracowników czy nie zostawiłem u nich torby z ubraniem, jeden z pracowników, który siedział z swobodnie wyciągniętymi nogami odpowiedział że, tak, pracownica które mnie wcześniej obsługiwała tak, nawet do Pana dzwoniłam.