Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_1sK5V

Dotycząca firmy: Żabka

Treść opinii: Nazwa sklepu: Żabka Lokalizacja: bydgoska 3/1 Data wizyty: 7 maja 2025 Godzina wizyty: ok. 17:30 Opis wizyty Do Żabki zajrzałem późnym popołudniem, głównie po coś do picia i szybką przekąskę – klasyczny wypad „po drodze do domu”. W środku było dość ciasno, jak to w Żabkach bywa, a dodatkowo na środku stało kilka kartonów z towarem do rozpakowania, co trochę utrudniało poruszanie się po sklepie. Sklep ogólnie wyglądał przeciętnie – regały były zatowarowane, ale w niektórych miejscach widoczne były puste półki. Lodówki z napojami działały poprawnie, ale w jednej z nich było sporo rozlanego płynu na dnie. W koszyku z pieczywem został tylko jeden rodzaj bułek, a drożdżówki wyglądały, jakby leżały od rana. Zapytałem sprzedawcę o hot-dogi – chciałem kupić jednego na szybko. Sprzedawca, młody chłopak, odpowiedział, że „akurat się robią” i poprosił o kilka minut. Był uprzejmy, ale raczej zdawkowy – sprawiał wrażenie, że jest sam i trochę zestresowany. Po kilku minutach hot-dog był gotowy, a przy płatności wszystko przebiegło sprawnie – obsługa bezbłędna, choć dość automatyczna. W sklepie był jeden klient przede mną, więc nie czekałem długo, ale w godzinach szczytu może być problem z kolejkami, zwłaszcza jeśli obsługa jest jednoosobowa, jak w tym przypadku. Podsumowując: zakupy wykonane, cel osiągnięty, ale sklep sprawiał nieco chaotyczne wrażenie. Obsługa poprawna, choć trochę „na szybko”. Przydałoby się więcej dbałości o porządek i dostępność świeżych produktów w godzinach popołudniowych. olgierdkraszczukmow@gmail.com