Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Jarosław_570

Dotycząca firmy: mBank

Treść opinii: Tydzień lub dwa tygodnie temu, byłem w placówce mBank w Radomiu w sprawie odblokowania aplikacji, wszedłem do placówki obsługa rozpoczęła się w ciągu 2 minut, pracownik wstał za biurka zapytał: "Kto z Państwa do kasy kto do obsługi?". Po tym jak powiedziałem że czekam na obsługę pracownik poprosił żebym podszedł, przywitał mnie, zapytał w jakiej sprawie przyszedłem, odpowiedziałem że w sprawie odblokowania aplikacji i podłączyłem się do Wi-Fi. Pracownik poprosił o dowód i przeprowadził procedurę odblokowania aplikacji, usunął zdalnie niepotrzebnie dopisane urządzenie, powiedziałem pracownikowi co było nie tak przed utratą dostępu do aplikacji i o błędzie, który wyświetla, pracownik powiedział że wiele osób straciło dostęp do aplikacji po ostatniej aktualizacji i wyjaśnił mi o co chodzi z ostatnio wyświetlanym błędem. Potem zapytał czy jeszcze coś może dla mnie zrobić, podziękował i pożegnał.