Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_kVE12

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Biedronka niestety coraz częściej rozczarowuje nie tylko stanem sklepu, ale i jakością obsługi. Podłogi są brudne, porozrzucane kartony utrudniają poruszanie się po alejkach, co sprawia, że zakupy stają się mało komfortowe. Jednak największy problem pojawia się przy kontakcie z kierownictwem sklepu. Doświadczyłem sytuacji, w której kierowniczka w sposób skrajnie nieprofesjonalny, podniesionym głosem, przy innych klientach, kwestionowała moje uwagi dotyczące nieprawidłowego naliczania ceny pora. Zamiast podejść do sprawy z należytą kulturą i chęcią rozwiązania problemu, postanowiła się kłócić i bezceremonialnie złamać warzywo, by je zważyć – co ostatecznie potwierdziło moje przypuszczenia, że jego rzeczywista waga jest znacznie niższa, niż sugeruje cena za sztukę. Mimo to, zamiast skorygować błąd, naliczyła cenę luzem, która była wyższa niż deklarowana cena jednostkowa. Takie podejście do klienta oraz brak podstawowych kompetencji w zakresie obsługi i zarządzania pozostawiają wiele do życzenia. Miejmy nadzieję, że sklep wyciągnie odpowiednie wnioski, bo poziom zarówno czystości, jak i standardu obsługi powinien być znacznie wyższy.