Opinia użytkownika: anh0311
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Raport Tajemniczej Klientki – McDonald’s Data wizyty: [tu wstaw datę] Lokalizacja: [tu wstaw lokalizację restauracji] 1. Pierwsze wrażenie Po wejściu do lokalu zwróciłam uwagę na jego ogólny wygląd i czystość. Podłoga była w dobrym stanie, a stoliki w większości uprzątnięte, choć zauważyłam kilka pozostawionych tacki i rozlanego napoju przy jednym ze stolików. Kolejka była średniej długości, ale poruszała się sprawnie. 2. Obsługa Kasjerka, która mnie obsługiwała, była uprzejma i profesjonalna, choć zabrakło uśmiechu i kontaktu wzrokowego. Powitała mnie standardowym „Dzień dobry, co podać?”, ale ton jej głosu był raczej neutralny. Na moje pytania dotyczące oferty odpowiedziała rzeczowo, choć miałam wrażenie, że robi to mechanicznie. 3. Czas oczekiwania Złożyłam zamówienie na cheeseburgera frytki i coca cole , a czas oczekiwania wynosił około 9min .Było to w granicach normy, choć w godzinach szczytu mogłoby być lepiej zorganizowane. 4. Jakość jedzenia Burger był ciepły, a bułka świeża, choć mięso mogłoby być bardziej soczyste. Frytki były dobrze wysmażone, ale lekko przesolone. Napój gazowany był odpowiednio schłodzony i z odpowiednią ilością gazu. 5. Czystość lokalu W toaletach było czysto, choć brakowało papieru w jednej z kabin. Dozowniki z mydłem były uzupełnione, a lustra zadbane. 6. Podsumowanie Lokal oferuje standardowy poziom obsługi i jakości jedzenia, choć mogłoby być więcej zaangażowania ze strony pracowników. Czas oczekiwania był akceptowalny, a czystość utrzymana na przyzwoitym poziomie. Można by jednak poprawić atmosferę poprzez bardziej przyjazne podejście obsługi. Ocena ogólna: 7/10