Opinia użytkownika: Jarzębinka_40
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Skorzystałam z usług optyka Vision Express w mieście Słupsk, przy ulicy Tuwima, w Galerii Passo. Umówiłam się telefonicznie na stacjonarną wizytę badania wzroku. Bardzo miła Pani z Infolinii ustaliła dla mnie dogodny termin. W dniu wizyty Sprzedawca na sali sprzedaży zaprosił mnie do swojego stanowiska, gdzie potwierdził moje dane. Następnie miałam poczekać na korytarzu, aby spotkać się z lekarzem okulistą. Drzwi od zaplecza były otwarte i słyszałam rozmowę dwóch Pań w sprawie pracy. Sposób jaki rozmawiały wprawił mnie w zdumienie, ponieważ rozmawiały podniesionym tonem o kwestiach grafiku. Po około 5 minutach lekarka wyszła z zaplecza, zaprosiła mnie do gabinetu. Poprosiła o podanie danych wrażliwych tj. nr PESEL, imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu. Na moje pytanie, jaka jest podstawa prawna do pobierania takich danych, usłyszałam, że trzeba byłoby się skontaktować z Infolinią, z działem prawnym firmy, ponieważ nie zna odpowiedzi. Wspomniała też, że wiele osób pyta o tę kwestię. Jestem zdziwiona, że pracownik tej firmy nie zna regulaminu wykonywania badania wzroku a na pytania odpowiada, że trzeba skontaktować się z Infolinią, z odpowiednym działem. Odpowiedziałam, że nie wyrażę zgody na udostępnienie tych danych, pożegnałam się słowami do widzenia i wyszłam. Od wielu lat badam standardy obsługi Klienta w różnych placówkach a wizyta w tym punkcie wprawiła mnie w zdumienie. Ten punkt otrzymuje ode mnie najniższą z możliwych ocen.