Opinia użytkownika: Klient_V2526
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Gdyby nie fakt, że sklep znajduje się blisko mojego miejsca pracy a z aplikacją żabki dość często są ciekawe promocje, w życiu moja stopa by tam nie stanęła więcej. Notoryczny brak asortymentu, gotowych kanapek, pieczywa, alkoholi, wody. Ekspres do kawy ciągle zepsuty, brak dołożonych kubków lub pokrywek. Mleko podawane do kawy skiśnięte. Aparycja pracowników? Dramat. Przeklinają na sklepie przy klientach, obsługując rozmawiają przez telefon. Pomijam fakt braku wiedzy na temat papierosów elektronicznych. A może lenistwa, aby zajrzeć do szuflady niżej. Ostatnia moja wizyta skończyła się lekami na grype, pani ekspedientka chyrlała na mnie oparta o lade, kiedy drugi pracownik szukał na zapleczu dla mnie paczki. Do tego bez najmniejszych skrupułów smarkała perfidnie przy mnie, po czym tymi samymi rękami poszła przygotowywać jedzenie(bez rękawiczek!). Mimo wielu uwag z mojej strony, pracownicy dalej pracują jak za karę, nie potrafiąc przyjąć kulturalnej krytyki. Odwiedzam coraz rzadziej i totalnie nie polecam!