Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_5NCCY

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Placówka PKO Banku Polskiego w której byłem jest dosyć małą placówką o sporym ruchu, szczególnie w okolicach południa. Pomimo otwarcia wszystkich okienek do obsługi klientów indywidualnych - czas oczekiwania licząc od pobrania numerka, do rozpoczęcia właściwej obsługi przez pracownika banku, wynosił około 30 minut. Moja wizyta podyktowana była skandalicznym zachowaniem pracownika infolinii banku, który podczas awarii wpłatomatu (przez co pomimo przyjęcia wpłacanych znacznych środków nie zaksięgował ich na koncie) zamiast udzielić mi właściwej pomocy wolał zaoferować niskooprocentowany kredyt (o ironio). Pracownik banku wysłuchał mojej relacji, przeprosił w imieniu banku za zaistniałą sytuacje i pomógł napisać skargę na pracownika infolinii oraz reklamację w związku z nieprawidłową realizacją transakcji we wpłatomacie.