Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Criss

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Moja ostatnia wizyta w sklepie Biedronka niestety pozostawiła wiele do życzenia. Już na pierwszy rzut oka widać było bałagan – półki były nieuporządkowane, wiele produktów znajdowało się w niewłaściwych miejscach, co znacznie utrudniało znalezienie potrzebnych rzeczy. Dodatkowo, niektóre alejki były zablokowane przez nieuprzątnięte kartony, co sprawiało, że poruszanie się po sklepie było utrudnione. Kolejnym problemem była obsługa. Pracownicy wydawali się mało zaangażowani i niechętni do pomocy. Na zadane pytania odpowiadali lakonicznie, sprawiając wrażenie, że przeszkadzam im w ich pracy. Całe doświadczenie było dość frustrujące i nie spełniło moich oczekiwań. Mam nadzieję, że zarząd sklepu podejmie odpowiednie kroki, aby poprawić organizację i jakość obsługi, ponieważ obecna sytuacja zniechęca do kolejnych wizyt.