Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_Pmr0x

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Na wejściu zostałam zapytana w jakiej sprawie przyszłam, następnie dyskretnie zapytano mnie czy chce rozmawiać o lokowaniu środków więcej niż 200tyś zł, czy mniej - od razu dopowiadając, że chcą mnie pokierować do odpowiedniego pracownika. Poinformowano mnie o czasie oczekiwania max 10min i że pracownik po mnie wyjdzie. Zaproponowano mi również wodę. Osobą do której trafiłam odpowiadała na wszystkie moje pytania, widać że ma wielkie doświadczenie. Dodatkowo prezentowała inne rozwiązania , nie robiąc tego nachalnie oraz nie „wciskała” produktów. Dobrze dopasowywała ofertę do zdiagnozowanych potrzeb podczas rozmowy. Czas rozmowy trwał ok 25 min. Na pewno wrócę do tej Pani, tym bardziej że ogólnie bank wydał się czysty i zadbany a pracownicy kompetentni.