Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_gSLB7

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Kupiłem 28 listopada puszkę farby za 18,49 zł. W ostatni weekend zaplanowałem malowanie. Niestety po otwarciu okazało się się, że farba jest kompletnie zaschnięta. Rozumiem, że mogą się zdarzyć takie przypadki, ale postanowiłem zwrócić puszkę żeby firma wiedziała, że mają wadliwy produkt na półce. Myślałem że pani przeprosi i zwróci te 18 zł, albo da dobrą farbę. Ale nie. Pani w zwrotach zaczęła sugerować, że niby ja wysuszyłem tą farbę, że ona nie może udowodnić że tak nie było itd. Tak się zdenerwowałem, że nie byłem w stanie jechać samochodem. Wróciłem więc i poprosiłem kierownika. Ten próbował załagodzić sytuację mówiąc, że o 18 zł mogła się nie awanturować, ale mnie to nie usatysfakcjonowało. Pomimo, że te 18 zł mi oddano to i tak nie zamierzam więcej korzystać z usług OBI.