Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: IzaJaw_J0pR

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Właśnie wróćiłam kompletnie zdegustowana z Biedronki, w której klient absolutnie NIE jest ważny!! Kasjerka nie miała drobnych do wydania reszty z 200,- zl. ok - może się zdarzyć, ale wtedy musi sobie jakoś inaczej poradzić ( a jak to juz tez nie jest problemem klienta). Usłyszałam komentarze w stylu: " to klient musi być przygotowany do zakupów" ( w rozumieniu sprzedawczyni - płacic drobnymi " niech sobie pani poczyta prawo - to pani musi mieć drobne pieniadze do zapłaty, a nie ja. Moja odpowiedz była: ja w 1000 % byłam przygotowana do zakupów - chciałam zapłacic, ale NIE przyjęto ode mnie zapłaty. Powiedziałam, ze w takim razie następnym razem będę zmuszona zostawić towar, za który chcialam zapłacic zgodnie z moim O B O W I Ą Z KIEM, o którym próbowała mnie pouczać kasjerka - zagrożono mi wezwaniem ochrony!!!! Ludzie, pytam - w którym wieku my żyjemy? W którym wieku żyje obsługa klienta Biedronki w Mikołajkach? Poczułam się bardzo niekomfortowo.: przecież ZDECYDOWAŁAM SIE NA ZAKUPY W TYM SKLEPIE, A NIE U KONKURENCJi. Czy Biedronka tak docenia ten fakt? Rozczarowana klientka.