Opinia użytkownika: Klient_hII2d
Dotycząca firmy: Żabka
Treść opinii: Obsługa klienta jak i dbałość o produkty sprzedawane w sklepienie do którego chodzę jest zła motywuję to tym że produkty sprzedawane w sklepienie są nie sprawdzane i często sprzedawane po terminie obsługa sklepu zamiast sama sprawdzać terminy produktów i ściągać te które są po terminie zostawia je na sprzedaż i klienci biorąc dany produkt do kupienia sami oprócz tego że chcą go kupić muszą sprawdzać terminy przydatności do spożycia i trzeba często zgłaszać obsłudze i pokazywać takie produkty mało tego produkty które Żabka określa jako prosto z pieca są przez obsługę sklepu przygotowywane bez rękawiczek zgłaszałem ten problem do centrali zabki wielokrotnie prosząc o kontrolę tego sklepu jak do tej pory żadnej kontroli tam nie było po za tym przy zakupach przy kasie obsługa obsługa nie pyta klientów o aplikację i nie proponuje produktów objętych promocją