Opinia użytkownika: Klient_JCE6N
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałam się do placówki w celu cofnięcia zastrzeżenia dowodu osobistego, który samodzielnie zastrzegłam w systemie online. Sprawa była dla mnie pilna o tyle, że potrzebowałam mieć dowód w tym samym dniu w najbliższym czasie. Na miejscu nie było dużej kolejki. Jedynie jedna osoba oczekiwała. Jak przyszła moja kolej grzecznie podeszłam z pytaniem czy mogę podejść do okienka gdyż nie spotkałam się z tym ze strony pracownika, a sprawa była dla mnie pilna i ważna. Poczułam się jakbym zrobiła coś złego. Palcówka działa sprawnie nawet jak są tłumy. Dba się tam o to aby w momencie jak pojawiają się klienci była odpowiednia obsada stanowisk. Natomiast w tym przypadku zabrakło właściwej reakcji w stosunku do klienta. Wyglądało jakby to klient miał uzmysławiać pracownikowi jak ma się zachować. Stąd taka moja ocena. Zbyt duży dystans ze strony pracownika. Jakość obsługi dobra.