Opinia użytkownika: iza_michalik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Byłam zainteresowana zakupem ekspresu do kawy. Pani ekspedientka w sklepie w Bonarce miło mnie przywitała, ale nie podeszła zapytać, czy potrzebuję jakiejś pomocy. Sama podeszłam do ekspedientki pytając o ofertę maszyn do parzenia kawy. Po tym komunikacie pani wyraźnie się ożywiła i opowiedziała mi o wszystkich ekspresach dostępnych w sklepie. Nie zapytała jaką kawę najczęściej piję, tylko sama zaczęła opowiadać o wszystkich ekspresach. Po ustaleniu moich potrzeb, wybrałyśmy maszynę, która mi najbardziej odpowiadała. Pani w szczegółowy sposób zaprezentowała obsługę urządzenia, poinformowała mnie o usługach serwisowych, założyła mi kartę stałego klienta i opowiedziała o korzyściach z niej płynących. Minus za brak rozpoczęcia rozmowy ze mną. Sklep był czysty, nie zauważyłam nie poukładanych rzeczy, pani obsługiwały klientów i parzyły kawę.