Opinia użytkownika: Klient_KSxzV
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Niestety jakość obsługi klienta w większości placówek Douglas daje wiele do myślenia i nie do końca rozumiem czym sugerują się pracownicy na etapie weryfikacji klienta. Moja ostatnia wizyta w sklepie w Galerii Bałtyckiej skończyła się na tym, że wyszłam ze sklepu i postanowiłam pójść do konkurencji. Na wejściu zostałam obdarzona wrogim spojrzeniem pana ochroniarza a następnie zignorowana przez obsługę kiedy wchodząc z uśmiechem powiedziałam "dzień dobry". Zanim podeszłam do półek, z których zamierzałam kupić produkty, przeszłam się dookoła sklepu w poszukiwaniu nowych rzeczy, które potencjalnie mogły wzbudzić moją ciekawość. Niestety podczas mojej "przechadzki" żadna z pań nie zdecydowała się do mnie podjeść pytając się czy może szukam czegoś konkretnego albo czy może w czymś doradzić. Nie ukrywam, że dla mnie to na plus bo jestem jedną z tech osób, które pytają kiedy potrzebują pomocy. Zazwyczaj lubię odkrywać nowe rzeczy sama ale w tam wypadku to jest po prostu obsługa klienta. Nie każdy potrafi poprosić o pomoc, często klienci się krępują. Raczej wypadałoby się zainteresować ludźmi wchodzącymi do sklepu. Po dotarciu do półki z produktami, po które przyszłam starałam się ściągnąć którąś z obsługujących pań wzrokiem aby wyjęły mi z szuflad to czego potrzebowałam. Po raz kolejny zostałam zignorowana, panie wolały stać razem z boku i konwersować między sobą. Zdecydowałam się na podejście do obsługi i poproszenia o pomoc. W odpowiedzi usłyszałam, że zaraz ktoś do mnie podejdzie. Stałam pod półką przez kolejne 12 minut obserwując czy któraś z pań zmierza w moim kierunku. Nie doczekałam się. Wyszłam ze sklepu.