Opinia użytkownika: Bystka01
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Wraz z partnerem odwiedziliśmy restaurację w drodze do domu. Składaliśmy zamówienie przez kiosk i gdy doszło do skanowania kuponów (jeden "specjalnie dla Ciebie" i jeden za 1100 punktów) nie dało się tego zrobić, gdyż pokazywało, że są już wykorzystane. Po zapytaniu się Pani która była na sali, co teraz możemy z tym zrobić i o co chodzi, odpowiedziała, że "nic", kupony przepadły, punkty przepadły a to dlatego że w kioskach jest słaby zasięg internetu i wyskakują błędy. Poszliśmy do kasy, gdzie kuponów już nie dało się użyć, bo widniały jako wykorzystane w kiosku. Dodatkowo staliśmy w kolejce do kasy zdecydowanie dłużej niż powinniśmy, bo Pan który obsługiwał postanowił, że będzie teraz flirtował z klientką. Staliśmy, czekaliśmy i słuchaliśmy jak komplementuje aparycję klientki przed nami przez kilka dobrych minut (zamówienie zdążyła już dawno złożyć i opłacić). Specjalnie czekał do momentu kiedy będzie gotowe, aby wręczyć jej to osobiście, mimo że już odeszła od kasy a my wciąż staliśmy i czekaliśmy, bo on również nie zważając na nas odszedł i poszedł za nią. Jedzenie zostało przygotowane bardzo szybko, ale później dowiedzieliśmy się dlaczego - podczas gdy mojego partnera było gorące, moje było ledwo co ciepłe..