Opinia użytkownika: Klient_X5iFk
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Wystrzegajcie się zakupów w Media Markt z usługami typu wniesienie i montaż TV na ścianie. Realizację zlecają firmie zewnętrznej "Zadbano", której nazwa jest nieadekwatna do jakości usług, które oferują. TV 75" z wniesieniem i montażem na ścianie przywiózł mi jeden człowiek, któremu musiałem pomagać przy wniesieniu i montażu, montaż finalnie się nie odbył, bo instalator pozjadał wszystkie rozumy i pogardził instrukcją obsługi montażu uchwytu polecanego przez MM do zakupu w zestawie. Ja się na tym znać nie muszę, finalnie po to ta usługa jest w ofercie sklepu, by zrobili to fachowcy. Specjalista po fiasku montażu stwierdził, że uchwyt jest zły, a dystanse do niego dołączone są plastikowe i on ich nie zastosuje, bo powinny być metalowe. Zebrał swoje zabawki i uciekł zostawiając mnie z TV 75" za 5999 zł na podłodze i rozwalonym kartonem (no bo po co zdjąć klipsy blokujące spód opakowania i normalnie rozpakować zakup klienta?). Montaż nie zrobiony, zwrot towaru niemożliwy. Wziąłem więc sprawy we własne ręce. Zapoznałem się z instrukcją uchwytu i montażu TV na ścianie i z sąsiadem ogarnęliśmy temat lepiej niż guru z Zadbano. Nie omieszkałem złożyć reklamację na niezrealizowaną dostawę z wniesieniem, montażem na ścianie i konfiguracją TV, za co zapłaciłem 299 zł. Niestety Media Markt ma w głębokim poważaniu reklamację złożoną w dniu 21 czerwca br. Zupełnie jakby problem nie istniał. Reklamacja nie została rozpatrzona w ciągu ustawowych 14 dni, nie otrzymałem zwrotu niesłusznie poniesionych kosztów. Na infolinii nikt nic nie wie, próbuje się uprawiać jakąś spychologię na sklep stacjonarny, który tylko realizował wysyłkę, a ja zamówienie składałem w sklepie internetowym. Wczoraj dostałem maila o treści "Dzień dobry, pozdrawiam", bo obsługa klienta nic więcej nie potrafi już napisać. Podejrzewam, że nagłówek i stopka tej wiadomości to zwykły gotowiec, treści niestety zabrakło... Reasumując: Nie kupujcie nic w Media Markt, bo jak przyjdzie co do czego, to sami zostaniecie z problemem, a pieniędzy nikt wam nie zwróci ani nie zrekompensuje poniesionych strat moralnych. Na ten moment czuję się oszukany i okradziony. Na pewno tak tego nie zostawię!