Opinia użytkownika: Qualix
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Zamówiłem myszkę przez internet z opcją odbioru w sklepie na następny dzień. Otrzymałem informację, że sprzęt jest gotowy do odbioru, jednak na miejscu okazało się, że myszka nie dotarła. Mimo to, dostałem powiadomienie o możliwości odbioru. Pan w sklepie stacjonarnym, który zajmował się moją sprawą, obsłużył mnie sprawnie i profesjonalnie. Spisał ze mną szybkie oświadczenie, że za sprzęt zapłaciłem, ale go nie otrzymałem. Na następny dzień myszka była już w moich rękach. Jestem zadowolony z obsługi, mimo początkowych problemów. Profesjonalne podejście pracownika sklepu sprawiło, że cała sytuacja została szybko rozwiązana. Dodatkowo, doceniam fakt, że zostałem na bieżąco informowany o statusie mojego zamówienia, co zminimalizowało moje obawy. Pomimo początkowych trudności, obsługa klienta była na wysokim poziomie, a problem został szybko i skutecznie rozwiązany.