Opinia użytkownika: KingaŁabanowska_Aoya
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: W celu rozwiązania umowy, udałam sie do punktu, w punkcie otrzymałam informację, że z powodu wyrzucenia mnie z mieszkania (na które miałam usługę) oraz brak możliwości świadczenia usług przez firmę Netia w nowym miejscu zamieszkania, nie zostaną naliczone opłaty związane z przedwczesnym rozwiązaniem umowy. Pozostawiłam swój aktualny adres, odpowiedz reklamacyjna otrzymałam listownie na adres gdzie juz nie mieszkałam a była świadczona usługa, przez to nie wiedziałam ze została odrzucona moja reklamacja i mam uiścić jakąś opłatę. Nie zostałam w żaden sposób poinformowana i sprawa została skierowana do windykacji. Po skontaktowaniu sie z firmą usłyszałam ze ta reklamacja nie została w ogóle złożona wiec wysłałam nową z wymienionymi wyżej informacjami - otrzymałam odpowiedz negatywną ponieważ pracownik zaprzeczył swoim słowom i temu że wprowadził mnie w błąd. Firma nie wzięła odpowiedzialności za błędy pracowników i to ze nie informowali poprawnie o swoich postępowaniach oraz decyzjach.