Opinia użytkownika: Krzysztof Gatkowski
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: 11.06 zamieściłem na Jakość Obsługi zdecydowanie negatywną opinię nt. Vectra. Dzisiaj chciałbym podziękować firmie Vectra za zainteresowanie tematem, rozwiązanie problemu, uznanie mojej reklamacji, zwrot niesłusznie naliczonych opłat oraz prezent, który otrzymałem w ramach przeprosin. Jak widać absolutny brak kompetencji tylko jednej osoby odpowiedzialnej za reklamacje, może doprowadzić do opisanej sytuacji, ciągnącego się prawie 4 miesiące sporu oraz utraty zaufania po wieloletniej współpracy. Ostatecznie mimo wszystko dziękuję Działowi Jakości Vectra za to, że problem został rozwiązany, a opinia pozostawiona na stronie zainteresowała właściwe osoby w firmie - najwyraźniej są jeszcze w Vectra osoby, którym zależy na dobrej opinii oraz współpracy z klientami!