Opinia użytkownika: Krzysztof Gatkowski
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: W 02/2023 zrezygnowałem z usługi multiroom. Do 02/2024 była mi naliczana niesłusznie opłata za tą usługę, kiedy to zauważyłem w/w błąd na FV. Temat został zgłoszony do Vectra 20.02.2024. Mimo potwierdzenia błędu przez Vectra już przy pierwszej rozmowie z konsultantem, nie udało się rozwiązać problemu. Kolejne kilka telefonów i zgłoszeń nie spowodowały wystawienia FV korygującej na właściwa kwotę. Z uwagi na bezsilność konsultantów i odrzucanie kolejnych zgłoszeń, polecono mi na infolinii złożenie reklamacji. Reklamacja została odrzucona bez jakiejkolwiek analizy zgłaszanego okresu oraz dokumentów potwierdzających rezygnację z usługi oraz zwrot sprzętu w 02/2023. Złożyłem kolejna reklamację, którą również odrzucono podając jako uzasadnienie... treść odpowiedzi z pierwszej reklamacji! Vectra oddajcei mi te 180zł(12x15zł), odrzuca zgłoszenia swoich konsultantów, nie uznaje reklamacji, a "specjalistka z działu reklamacji" nawet nie sprawdziła we własnym systemie daty zwrotu sprzętu oraz zgłoszenia wypowiedzenia umowy usługi. Od 04/2024 wstrzymałem płatności do dnia wystawienia FV korygującej, przeliczenia salda i ustalenia ostatecznej kwoty należności wobec Vectra. Dzisiaj mamy 11.06.2024 i jestem po zgłoszeniu kolejnej reklamacji u konsultanta, bez FV korygujacej i przeliczenia salda! Dodatkowo wczoraj otrzymałem wezwanie do zapłaty za wstrzymane przeze mnie płatności. Ludzie z Vectra straszą mnie windykacją - to się w głowie nie mieści!!! Absolutnie nie polecam firmy Vectra i szczególnie zachęcam do analizy własnych rachunków! Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę.