Opinia użytkownika: PanPrawnik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Klientem i użytkownikiem sieci Play jestem od dawna. Często zdarza mi się korzystać z możliwości rozmowy z konsultantem na czacie, w aplikacji Play24. Co do możliwości rozwiązania tam problemu nie mam zbyt dużych uwag. Czas oczekiwania na konsultanta nie jest zbyt długi. rozmowa przebiega w prawidłowym tempie. A rozwiazanie problemu było niemal natychmiastowe. W tym przypadku dotyczyło to włączenia pakietu, który z powodu nieznanego mi błędu nie chciał włączyć się zarówno w aplikacji, jak również za pomocą kodu. Choć mi to osobiście nie przeszkadza - to muszę zwrócić uwagę na formę zwracania się przez konsultantów do klienta. Konsultanci zwracają się "per Ty". Rozumiem, że ma to na celu skrócić dystans miedzy konsulatem, a klientem - ale nie każdemu musi się to podobać.