Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PanPrawnik

Dotycząca firmy: Dino

Treść opinii: Zostałem poproszony przez przyjaciół o zakup piwa przy okazji moich zakupów. W konsekwencji tego, że w pierwszym markecie tej samej sieci produkt był niedostępny, udałem się do kolejnego. Produkt był dostępny. Jeśli chodzi o wygląd sklepu - czystość była zachowana. Otwarta była jedna kasa. W sklepie nie było zbyt dużego ruchu. Przede mną została obsłużona jedna klienta. Kasjerka była miła. Przywitała się i pożegnała. Do minusów należy zaliczyć brudną lodówkę. Jednej puszki nie można było odkleić od półki. Towar wyglądał na świeżo dołożony, wiec osoba dokładającą go, musiała widzieć brud na tych półkach. Ponadto puszki spakowałem bezpośrednio do reklamówek, które następnie położyłem bezpośrednio na kasie. Kasjerka nie przeliczyła towaru. Co do ilości - uwierzyła mi na słowo. Do poprawy: - zadbać o czystość w lodówkach z napojami - być może poprzez zwiększenie ilości personelu. Tak jak w poprzednim markecie, oprócz kasjerki dostrzegłem tylko pracownika na ladzie mięsnej, -koniecznie liczyć towar - po pierwsze klient może nas okłamać, po drugie klient może się pomylić w liczeniu.