Opinia użytkownika: PanPrawnik
Dotycząca firmy: Dino
Treść opinii: W dniu dzisiejszym udałem się na zakupy do supermarketu Dino w miejscowości Mogilno. Przed marketem dostępny jest duży parking, na którym bez problemu można znaleźć miejsce do zaparkowania auta. Jest wydzielone miejsce dla niepełnosprawnych, a także miejsce dla pozostawienia roweru. W markecie nie było dużej kolejki. Czynna była tylko jedna kasa. Otwarta była także lada mięsna, na której również pracował jeden pracownik. Więcej pracowników na terenie sklepu nie było więcej pracownikow. Nie było zatem - w razie potrzeby - możliwości zapytanie o dostępność danego produktu. Sklep był czysty. Jednak zauważyłem, że nie wszystko towar z dostawy był już rozłożony. Został pozostawiony na sali sprzedaży. Kasjerka była uprzejma. Przywitała się słowami "dzień dobry". Czas obsługi był szybki, gdyż nie było zbyt dużej kolejki. Minus za brak dostępności wszystkich alkoholi - piw oraz za wózek z kartonami pozostawiony przy regale z wódkami - do utrudniało zarówno zobaczenie danego alkoholu, jaki jego zabranie z półki.