Opinia użytkownika: Bystka01
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Zamówienie (bowl, jeden burger i frytki i dwa shejki) złożone przez aplikację z odbiorem osobistym. Odbiór miał być po paru minutach, przyjechaliśmy z chłopakiem 5 minut później niż pokazywana godzina odbioru i usłyszeliśmy, że nasze zamówienie nie jest jeszcze gotowe. Najpierw zostały wydane wszystkie zamówienia z drive thru i klientów stacjonarnych, a dopiero nasze na szarym końcu. Finalnie czekaliśmy dodatkowe 15 minut, mimo że firma obiecuje odbiór o konkretnej godzinie. Żeby lepiej zobrazować dajmy sobie za przykład, że zamówienie było do odbioru o godzinie 18:55, my byliśmy na miejscu o 19:00 a jedzenie było gotowe dopiero o 19:15. Po tym jak się poskarżyliśmy obsłudze i wyraziliśmy swoje niezadowolenie usłyszeliśmy jedynie słowa: "To nasza wina, przepraszamy.". Niestety samo słowo przepraszam wydukane przez zęby z niechęcią nie poprawiło wizerunku restauracji w naszych oczach.