Opinia użytkownika: EwaLatusek_jWPs
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Duży oddział Banku PKO BP w Zawierciu. Zlokalizowany przy głownej drodze i rondzie, niestety z lekko skomplikowanym dojazdem na dostępny parking ze względu na jednokierunkowe ulice. Parking również nie największy, często pełny ale nie zdarzyła się sytuacja, żeby nie było możliwości znalezienia miejsca. Wejście do banku dzielone z paroma innymi instytucjami. Placówka Banku duża, z wieloma stanowiskami do obsugi. Pomimo to - wiecznie kolejki oraz relatywnie długi czas oczekiwania. Zazwyczaj przy stanowiskach kasjerskich, do obsługi "zwyklych" ludzi 2 - 3 osoby. Osobno stanowiska dla przedsiębiorców z zazwyczaj jednem konsultantem, i parę innych miejsc, które w większość dni są raczej puste. Sama obsługa na dobrym poziomie, najczęściej zależnym od osoby na przeciwko. Czas oczekiwania na zakończenie sprawy zależy od istoty problemu, ale standardowe kwestie rozwiązywane są raczej poprawnie. W placówce jest wystarczająco miejsc siedzących, więc w przypadku utworzenia kolejki - nie ma konieczności stania. Dostępny jest również dystrybutor z wodą raz jednorazowe kubki. Placówka osiągalna jest również z łatwością dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób z wózkami - gwarantuje to długi i łagodny podjazd wzdłuż ściamy wejściowej budynku.