Opinia użytkownika: Klient_isaz
Dotycząca firmy: OleOle.pl
Treść opinii: Dzień dobry , towar (kuchnia do zabudowy) dostarczono zgodnie z harmonogramem . Brak widocznych uszkodzeń na opakowaniu . Niestety nie sprawdziliśmy towaru przy odbiorze. Po rozpakowaniu wieczorem płyta grzewcza okazała się pęknięta ( opakowanie niebyło uszkodzone. Złożyliśmy reklamację oraz wysłane zdjęcia uszkodzeń . Po 12 dniach skontaktowaliśmy się telefonicznie w sprawie stanu reklamacji , rozmowa bardzo przyjemna i rzeczowa . Pan poprosił o przesłanie ponowne zdęć do niego . Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie w ciąg 2 godzin. Ustalono datę wymiany płyty . Podczas wymiany pracownik bardzo rzeczowo opisał poprawny sposób odbioru towaru - Bezwzględnie sprawdzać towar w czasie dostawy przy dostawcy. Trochę nerwów ale sprawa załatwiona pozytywnie .